Clas Olsson.

Det är en butik jag gillar, Clas Olsson. Finns alltid nåt skoj o titta på. Var dit idag, dock på beställningsshopping från min kära Far. Tyvärr fanns inte det viktigaste han skulle ha, men det kommer väl nångång.
Ville även hitta en vinterjacka åt mig eftersom jag inte äger nån i dagens läge, men fan så dyra alla jackor blivit. Med en budget på 1000kr till jacka och täckbyxor så får man ju inget. Inte ens en halv ärm eller ett halvt byxben.
Ta märket McKinley, dom har varit billiga, men nu kostar dom fan över 1000kr för bara en jacka! Det verkar bli en kall vinter iår.

 

Nåja, imorgon åker vi till Pajala. Ska se vad man hittar på då. Kanske skotersafari om det är tillräckligt med snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0