Jobbsökande.

Som vanligt så kikade jag in på nätet efter lite jobb och turen verkade vara med mig! Jag hittade 2 st. jobb som jag sökte. Ett av dom är ju visserligen ett jobb som jag med all säkerhet inte kommer få, men jag förlorar ju inget på att söka. Andra jobbet har jag ju rätt utbildning till och jag har vana inom det området. Men samtidigt så har jag en svag känsla av att jag inte kommer få det. Det är ju så otroligt många uskor som går arb.lösa idag som garanterat har mer erfarenhet än jag. Så jag hoppas inte på allt för mkt.

Visserligen har jag utbildningen på min sida, samt körkort och tillgång till egen bil (som var krav). Så kanske kan jag få jobbet. Men är ändå inte helt 100 på att jag får det. Dom sökte 10 uskor, och det finns garanterat fler uskor än det som är arb.lösa idag!

 

Håll tummarna för mig. Får väl veta kanske nästa vecka hur det kommer gå.

 

Nu är det sängen som gäller. Ska försöka vända tillbaka på dygnet. Nog för att det är skönt att sova till 13, då går ju dagen mkt fortare, men ändå. Måste, måste, måste stiga upp på morgonen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0