Julgardiner och julduk.

Idag kom svärisarna. Svärmor och jag åkte till Dollar Store för att kika på lite skrot.

Hon köpte världens sötaste julgardiner åt mig, plus en passande duk! Plus att vi ska julpyssla nästa helg hos henne, baka pepparkakor och kanske tillochmed klä julgranen. Jag börjar längta till julen, nästa helg ska man ju göra sånt som jag aldrig annars brukar göra. Jag är ju itne så mkt för julen, eller var iallafall. Nu längtar jag till julpyssel och julpyntning, för jag har världens snyggaste julgardiner!

 

Självklart kommer det bilder på allt pynt sen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

e dom månne svarta? med skäggiga tomtar??=)

2009-11-22 @ 14:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0