Kaffesällskap!

Har haft Emilia här på besök, alltid lika trevligt att kackla med henne om det ena med det andra :)

Underbara vänner klarar man sig inte utan (nämner inga namn, då blir ingen glömd)!


Nu borde jag ta en dusch och sen börja packa ner lite saker så man är redo att åka till Pajala.
Blir väl att träffa Linda, Emilia, Ida och William imorgon, om jag lyckas smita bort från Erkheikki.
Kul o träfffa alla, så sällan jag träffar dom, tyvärr.
Förstår inte riktigt hur det kommer sig, man är i Pajala nästan varje helg, ändå finns det som inte riktigt tid att träffa alla goda vänner.
Imorgon kväll blir det julmys i Erkheikki med Ruth, Cilla och Charels, kanske några fler, jag vet inte. Vi ska göra tomtar, ev. baka nåt julaktigt, dricka lite glögg med russin i och bara ha det trevligt. Kan ju bli skoj!


Nej, nu ska jag ta mig i kragen och sätta igång!
Nästa vecka MÅSTE det bli julpyntning, har skjutit upp det hela veckan nu, och på söndag är det första advent också. Så nästa vecka åker mina snygga julgardiner upp! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0