Konstig natt.

Har sovit jättedåligt inatt. Haft en massa mardrömmar och varit lite paranoid.

Först drömde jag att jag var den där kvinnan som ser andrar i "Ghost Wisperer". Då var det ett skelett som ville ha resten av sin kropp tillbaka för att kunna gå in i ljuset. Han var en gammal pirat... Nåt såntdär jätteläskigt var det.

Sen var det nåt om att jag såg skuggor i köket, hörde fotsteg och så lät det som att nån tappa en bunke i köket. Men det var ju ingen där...

Sen har jag också haft för mig att jag har haft nån elak gubbe under sängen, så jag kunde inte lägga ner armen hängandes från sängkanten för då hade gubben tagit tag i den o ryckt ner mig o styckat mig...

Så jag har haft en jättetrevlig natt.

Verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0