Vart är världen påväg?

Han byggde om sin fru för att han inte var nöjd med hennes utseende, han kände sig inte attraherad av henne.
"–Det är som att vara Gud, jag har förmågan att förändra naturen", säger hennes man, som är plastikkirurg.

Jag blir bara så himla upprörd av detta! Det är insidan som räknas. Kan inte folk bara fatta det? Självklart förstår jag om någon med te.x svåra brännskador i ansiktet vill göra en skönhetsoperation, men att operera en människa, som är "vanlig". Jag förstår inte poängen. Hon ser ju knappast finare ut nu med sina monsterbröst och trådsmal midja. Kvinnor ska ha lite kurvor, annars är vi bara tändstickor! 

Ett annat bra exempel på nån som ser förjävlig ut, det är ju Kissie. Fan, man är ju rädd att hennes huvud ska trilla av den lilla, såkallade kropp hon har.

Nej, tacka vet jag oss som är stolta över hur vi ser ut. Om någon skulle erbjuda mig en gratis skönhetsoperation skulle jag tacka nej direkt, skulle tacka nej även om jag fick pengar för det. Det är såhär jag ser ut, och alla eventuella förändringar sker den naturliga vägen, inte via en skalpell. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0