Vovvesjuk.

Som vissa av er vet så har jag varit lite babysjuk på sistonne. Kan bero på att Emilia har en söt, liten son ("mosters" sötnos) och sen är jag även helt nerkärad i Max (Maddes son). Sen hjälpte det ju inte att jag såg Sandras barn i helgen. Satt bara o tittade på minstigen och tänkte "jag vill ha!!". Men det är ju mkt som står i vägen för ett barn för oss nu. Ekonomin te.x. Sen även min åldersgräns, redan när jag liten så har jag sagt att jag ska inte ha barn förrän jag är 25. Men det är inte länge kvar till det, bara 5 år.

Nåja, idag började jag o min karl prata om hundar. Och så gick vi in på blocket. Jag trodde självklart att nu, äntligen, ska vi köpa hund. Så jag frågade: "är vi seriösa med att köpa hund?".  Nej, inte nu, men nångång, får jag som svar. Så bara för att vi inte kan köpa en hund nu, så är jag ännu mer sugen på en hund. Hund har jag ju alltid velat ha. Mina förhoppningar gick upp, men nu sjönk dom ner igen.

Känner ett stort behov av att få ta hand om nåt. Visst, jag har min karl, men det är inte samma sak. Om jag hade ett jobb så hade mina "behov" blivit tillfredsställda där, men nu har jag ju inte det.
Jag är nog en människa som måste få ta hand om nån som behöver det. Nån som är i behov av det.

...jag saknar mina marsvin!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Haha okej. Det blev ungefär samma frisyr som senast jag klippte mig, lite kortare i nacken kke men jag trivs i frillan :) Min digitalkamera har ju pajjat så jag kan inte fota och med mobilkameran blir det ingen bra kvalité :(

2009-11-05 @ 23:45:23
URL: http://kristinamalmhall.blogg.se/
Postat av: Elin

Tro mig, skaffa en hund nu. Om du får jobb har ni inte TID med hundvalp. Det här är ju ett perfekt läge, så får du sysselsättning också :) Lägg ut en bild på din frilla också!!! :P

2009-11-06 @ 10:30:36
URL: http://elinwikstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0