Skallebank from hell.

Jag vet inte längre vad som är fel. I 3 veckor har jag lidigt med skallebank och dom senaste dagarna har det bara blivit värre.
Värktabletter är som sockerpiller, hjälper inte ett skit. Näsan blöder och benen känns som spagetti.
Börjar fundera att det kanske inte är migrän, utan nå annat skit... Men vad?
Ringde VC för ett par dagar sen, såklart hade dom inga tider kvar, så dom ville att jag skulle åka in på jouren när dom öppnade. Och vi vet ju alla hur jouren är, så för säkerhetsskull ringer jag dom och hör om det verkligen är ok att jag åker dit. Självklart, säger dom, jag måste ju få en undersökning. Väl framme där, så säger receptionisten att dom inte kan göra nåt och att jag ska vända mig till min VC. Tack Sverige, för eran underbara sjukvård.

Nåmen, har iallafall fått en tid på VC idag, så få se vad dom hittar för fel.

Nu ska jag fortsätta dö en stund på soffan.
Cheers...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0