Vad händer?

Senaste tiden har jag känt mig irriterad och arg. Men jag vet inte på vad. Det är som att nåt är fel, men vad skulle det vara?
Det är inte en specifik sak eller människa jag får runt och stör mig på.
Jag är bara allmänt less.

Det finns så mycket jag vill ha, så mycket jag vill ge andra, men jag kan inte göra nåt av det jag vill.
Enda som snurrar runt i skallen 24/7 är hur fan jag ska klara mig rent ekonomiskt sett nu.
Jag vet att det finns dom som mer än gärna hjälper till, men jag är som lite anti mot sånt. Jag vill inte låna, jag vill inte be nån annan ge pengar åt mig.. Jag vill klarar mig själv på det jag själv tjänar ihop. Men nu gick ju inte bilhelvetet igenom besiktningen... Och lönen som kom in förra månaden var kass.

What to do...what to do...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0